Everything will be okay

 24/6/2021

As I write on this blog tonight, my heart is beating fast. And I almost fainted. But I am still aware of my condition now.masih ok..mungkin saya gayat tadi sebab saya tukar diffuser saya di dinding.. I won't post the link of this writing on my media status so I hope no one knows about this. I am okay. Totally okay. Saya baru rebus sup daging untuk saya. Masak Sup dengan halia dan serai. sekarang saya boleh hidu wangi sup saya dari tempat saya menaip ini.. Saya dah makan sebenarnya petang tadi.balik kerja saya singgah di Choo kee untuk tapau makanan. Sampai rumah saya terus makan. Dalam jam 3 pm begitulah. Saya harap semuanya okay. Saya baru call ke kampung juga untuk bertanya khabar mereka. Ibu bapa saya masih tidak dapat dihubungi. Saya doakan mereka baik-baik saja. Saya tidak boleh fikir sangat pasal keadaan mereka sebab it will make me end up with anxiety attack. I hope everything is okay. Mungkin sy tidur lewat sikit malam ini..ada kerja yang perlu saya selesaikan.


Everything will be okay,

Yonny.

Comments

Popular Posts